Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Console ombouwen?

  • Consoleombouw Apeldoorn

    Wilt u uw console ombouwen? Wii, PSP, Playstation of XBOX is voor ons geen enkel probleem. Wij doen alles softwarematig, dit betekent dat er niks kapot kan gaan, het snel is en dat het legaal is! Nooit meer games kopen? Kijk dan eens op onze website: www.consoleombouw-apeldoorn.tk

  • cebas

    kan je een xbox 360 zo ombouwen dat je ps3 spellen kan spelen?

  • Allard

    Hallo,

    Ik ben zeer tevreden. Zelf liet ik in januari mijn Wii en PSP ombouwen, met succes. Ik bespaar een hoop geld op deze manier. Qua prijs/kwaliteit is dit een van de betere in het land. Als nog bedankt. Ik hoop dat jullie bedrijf zich de komende jaren nog voort mag zetten.

    Groeten,

    Allard

  • wim

    Hallo Allard

    Allard kun je mij misschien het adres mailen ik wil mijn wii ook ombouwen

    gr.wim

  • gert

    hallo ik zou graag mijn wij willen laten ombouwen maar ik heb geen adres waar ik dit kan laten doen.gert

  • r.remmers

    hallo ik wauw graag de wii laten ombouwen op de hardeschijf warneer kan dat

    de hardeschijf is van het merk verdatim 500 gb usb 2.0

  • Tabbers

    Ik wil graag psp laten ombouwen

    Groet Michel

  • Julian de Bondt

    Hallo

    ik zou graag mijn psp 2000 met de firmware 6.39 willen laten ombouwen, wanneeer en waar kan ik dat laten doen

    Groeten Julian,

    julian.debondt@gmail.com

  • OmbouwApeldoorn

    OmbouwApeldoorn is het geschikt adres. Door jarenlange ervaring op het gebied van het flashen van consoles kunnen we inmiddels bijna elke console succesvol ombouwen. Onze service gaat door tot ver na het ombouwen. Daarom is OmbouwApeldoorn bij uitstek de ideale plek om uw console te laten ombouwen. Bezoek eens onze website op:

    http://ombouwapeldoorn.nl/